Подорож до Греції

01.12.2021
370

У нас не так багато часу, щоб жити та заспокоювати себе, що ще встигнемо багато зробити, що все попереду. Потрібно використовувати кожну можливість.

Мали кілька поїздок Україною, зокрема проповідували в Карпатах. Люди, які живуть високо в горах не так часто спускаються вниз, тому деякі з них не мають навіть Євангелія.

Одного дня ми рано вранці їхали на ринок для проповіді. Минаючи магазин, побачили натовп людей. З ними був священик. Саша зупинив машину, взяли з братами Євангелія і пішли до людей. Він підійшов до священика та сказав: «Я хочу привітати людей та подарувати їм Євангелія». Священик запитав ім’я і вигукнув: «Брати та сестри, брат Олександр хоче подарувати Євангелія». Коли книги роздали, священик обняв Сашу. Благословили один одного і з вдячністю в серці поїхали далі. Саша дуже радів, що Господь зробив йому такий подарунок на день народження. Велика радість — розповідати про Спасителя.

На одному з ринків біля входу став один із братів та почав проповідувати через динамік, а наш син Владик роздавав Євангелія та брошури. Вони так благовістили хвилин 40. Поруч продавці і покупці з цікавістю слухали Боже Слово. Люди прагнуть чути його!

У нас в населених пунктах проходили дні міста та ярмарки — одна за одною, навіть по дві в один день. Це місця, де збираються сотні людей. Ми проповідували, дарували охочим літературу, спілкувалися та молилися за людей.

Нещодавно Саші відкрилася дорога для проповіді до Греції. Правда, зважаючи на пандемію і карантин, це здавалося не дуже реальним. Але для Бога немає нічого неможливого. З’ясувалося, що в Угорщину можна проїхати вільно. Брати зібралися в дорогу і через два дні після перетину кордону були в Греції. Була цікава, моментами важка поїздка. Багато зустрічей. Як і в Україні, в Греції багато людей є байдужими. Але є й ті, які прагнуть Бога. Пройшли 11 міст Греції. Проповідували мусульманам. Брати з місцевих церков ходили проповідувати разом з нашими.

Бог дає можливість благовістити і в нашому місті. Людям тяжко жити в цей час, страшно. І вони слухають. Зокрема, я спілкуюся із вчителями з музичної школи. Молюся за них. Навіть наші діти під час занять їм благовістять. Хлопці були на занятті з акордеона у вчительки вдома. Повернулися дуже задоволені. Вона їх запитувала, а вони розповідали про Господа.

Час тяжкий, але багато людей відкриті до Божого Слова. Дехто приходить на зібрання. Віримо, що в цих життєвих обставинах можна сіяти Боже Слово, а воно у свій час проросте та принесе плід.